1. Apartament lub pokój wynajmowany jest na okres określony w rezerwacji przesłanej przez Klient do obiektu „Marina Primore“.
2. Obiekt „Marina Primore“ przesyła Klientowi potwierdzenie rezerwacji drogą poczty elektronicznej lub w formie sms-a.
3. Klient podczas zameldowania musi okazać dokument tożsamości i przesłane potwierdzenie.
4. Obiekt „Marina Primore“ ma prawo odmówić Klientowi zakwateroawnia jeżeli nie okaże on obsłudze obiektu dokumentów określonych punkcie 3.
5. W obiekcie „Marina Primore“ obowiązuje cisza nocna w godzinach 22.00-07.00
6. W godzinach nocnych w apartamentach mogą przebywać jedynie osoby zgłoszone podczas zameldowania.
7 W przypadku przebywania w apartamencie większej liczby osob niż zgłoszona podczas zameldowania, w dniu wykwaterowania zostanie automatycznie naliczona Klientowi opłata dodatkowa w wysokości 100 zł za każdą osobę nie zgłoszoną za każdą dobę pobytu.
8. Doba w obiekcie „Marina Primore“ trwa od 15.00 do 11.00 dnia następnego.
9. Zameldowanie odbywa się w godzinach od 15.00 do 22.00. W przypadku przyjazdu Klienta po godzinie 22.00 zostanie naliczona opłata dodatkowa w wyskości 40 zł
10. Apartament lub pokój po zakończonym pobycie musi być zdany opiekunowi klienta w godzinach 08.00-11.00.
11. W każdym apartamencie i pokoju znajduje sie lista jego wyposażenia. Klient zobowiązany jest do jej sprawdzenia niezwłocznie po rozpoczęciu pobytu, a w przypadku stwierdzenia jakiś braków lub uszkodzeń zgłosić je natychmiast Opiekunowi Klienta. Lista wyposażenia stanowi podstawę zdania kompletnego apartamentu lub pokoju.
12. Klient ponosi odpowiedzialność materialną za wyrządzone szkody w apartamentach , pokojach oraz w częściach wspólnych obiektu, jak również odpowiada materialnie za braki w wyposażeniu zajmowanych apartamentów i pokoi.
13 Klient zobowiązany jest do zapłaty kwoty niezbędnej do pokrycia kosztów wszystkich napraw szkód wyrządzonych przez niego i jego gości oraz zakupu brakującego wyposażenia.
14. Obiekt „Marina Primore“ nie ponosi odpowiedzialności za utratę rzeczy pozostawionych przez Klienta w pokoju lub skradzionych z niego w wyniku włamania.
15. W całym obiekcie „Marina Primore“ obowiązuje całkowity zakaz palenia z wyłączeniem strefy specjalnie oznaczonej w obszarze zewnętrznego patio.
16. W apartamentach i pokojach zabronione jest korzystanie z grzałek elektrycznych, żelazek, ogrzewaczy powietrza, i innych urządzeń stanowiących zagrożenie pożarem, nie będących wyposażeniem standardowym apartamentu lub pokoju.
17. Pobyt zwierząt możliwy jest tylko po wcześniejszym uzgodnieniu z Opiekunem Klienta i tylko w wybranych apartamentach za dodatkową opłatą 50 zł za zwierzę za cały pobyt.
18. Wszystkie usługi dodatkowe realizowane są przez Obiekt „Marina Primore“ we współpracy z jego kontrahentami. Wyłączną odpowiedzialność wobec Klienta za te usługi ponoszą każdorazowo poszczególni kontahenci.
19. Anulowanie rezerwacji dokonanej przez Klienta odbywa się według następujących zasad:
- na więcej niż dwie doby przed rozpoczęciem pobytu obiekt „Marina Primore“ pobiera opłatę w wysokości 20% wartości dokonanej rezerwacji,
- na więcej niż dobę przed rozpoczęciem pobytu obiekt „Marina Primore“ pobiera opłatę w wysokości 50% wartości dokonanej rezerwacji,
- na dobę przed rozpoczęciem pobytu obiekt „Marina Primore“ pobiera opłatę w wysokości 100% wartości dokonanej rezerwacji,
20. Klient podczas całego pobytu w godzinach 08.00-23.00 pod specjalnym numerem telefonu podanym w ulotce informacyjnej pozostawionej w apartamencie ma kontakt ze swoim Opiekunem Klienta, który udziela wszelkich informacji na temat pobytu w obiekcie „Marina Primore“.